23 Maj 2010

Hejsan!

Det har varit dålig uppdatering men jag har inte haft tillgång till dator förrän nu ;) Jag har sovit hos min syster i helg igen eftersom pappa och bror for till stugan.

Idag så vaknade jag vid ett tiden för att Nattis satt uppe till fyra på natten och höll på att fixa sin bloggdesign som blev klar idag. Senare så for jag med syrran till gve för att köpa kulglass, gott som fan ;D Efter det så for vi och sola, och det var faktiskt första gången i år! Jag blev ganska så brun, man ser att jag fått färg iaf (bilder kommer) Det är nog ganska bra att man solar solarium innan man far utomland så att man inte bränner sig, men jag brukar ju inte ha så lätt för att bränna mig, men jag gjorde det ändå :)

Ännu senare så var jag med Josefin Tobias & Kjell. Vi bestämmde oss för att fara till gve och där stannade vi till ungefer klockan 20.00, sedan blev vi less och gick till mellanområdet.. i regnet -.- Shit så blöt jag var om min tröja när vi äntligen var framme!!

Nå ja nu ska jag sova hos min syster och stiga upp tidigt till skolan imorn..

Puss & go natt!!

*Bilder kommer snart*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0