Inte är det lätt när det är svårt ^^

Det blev inget köp av kläder för mig, men skor ska jag nog köpa :) Jag kan bara inte bestämma mig i vilken färg jag vill ha dom i :/ Det är så svårt ibland när det gäller färger och sånt för helst vill man ju inte bara ha t.ex. svarta kläder, då har man ju nästan ingenting att väja på ^^ Jag hade tänkt att jag skulle ha något vitt svart och kanske beige på mig på skolavslutningen men så blev det. Men det hade varit jätte fint tror ja :)

Nu är klockan alldeles för mycket egentligen men jag kan som inte sova och jag vet inte varför? :(

Imorgon så kanske jag går till skolan, har ju bara två lektioner så :)

Dröm sött ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0