Summer is coming soon, hopefully...

Ojoj, imorn är det skolan som gäller men vi har inga läxor eller prov på hela veckan.. eller jag har ju en redovisning på tisdag men den ska nog gå bra :) Det är nog det som är jobbigast med skolan när man måste göra prov å sånt men det är ju också jobbigt att kliva upp på morgonen förstås, det kan gå riktigt trögt ibland om man är en tjuvsovare som jag, hehe! :) Gud så jag längtar tills vi får sommarlov! & det är sommarlovet har jag lovat mig själv att inte sova så fruktansvärt länge hihi! ^^ Men det ska nog gå bra, bara jag inte är vaken för länge heller x)


På sommarlovet 2010 ska jag blandannat:

* Kanske fara till stockholm med Josefin

* Åka till Turkiet med familjen
* Kampa i piteå
* Kanske fara med Moa & kristina m.m på PDOL
* Fara med Josefin far till Kalix
* Kanske fara till Josefins stuga
* Vara hemma och njuta av SOMMARN! :D

Lite av förra året 2010 :)


I kalix 7 juli 2009 :D *längtar*

Jordgubbarna vi åt när vi satt i bilen, haha! :)

Första gången jag färgade håret blont ;)

Resan till kreta :D (LOVE IT)

Hahah! Jag och Josefin gjorde en resa Luleå ;D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0