Kvart över ett den femtonde maj tvåtusentio :)

Hejsan :)

sitter nu hos min syster, och jag vet, klockan är ett på natten men jag tar och bloggar lite ändå.. Idag så har det varit en ganska så lugn dag, jag har varit med Josefin som vanligt och vi har till en början bara suttit inne och chillat, hehe :) Senare på kvällen så for vi till gällivare för att, hm, ja jag vet inte egentligen vad vi skulle göra där men dit for vi ändå! Vi blev kvar där till 22.20 då bussen gick hem.. När jag satt på bussen så kännde jag mig inte bra alls, jag fick skit ont i magen och mådde jäkligt illa :/ Kunde knappt röra mig för det kännde som att jag skulle spy (ingen härlig kännsla överhuvutaget!) Orsaken till att jag mådde så dåligt var nog att jag hade gungat på en gunga och det var ju inte så smart.. Jag vet att så fort jag sätter mig och börjar gunga så börjar jag må illa alltså som åksjuka. Hmm.. undra hur ska det gå i sommar när jag ska på grönan i stockholm? Jag får väll ta och äta några åksjuketabletter som man brukar ha när man åker båt, hehe :) *hoppas det funkar*

Imorn så är det ju löördag! Den bästa dagen på veckan you know och jag har inte planerat något än men det brukar ju alltid hända något roligt!! Och jag lovar att knäppa bilder ;) 

Nu: ska jag ta och tvätta bort mitt smink
Sen: ska jag nog sova, hehe :)

Bilder kommer imorgon när jag hämtat mobilkabeln :)

Puss & Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0