Sååå trött kan man bli!

Hej!

Egentligen orkar jag inte blogga just nu för det har varit en jobbig dag idag men jag tar och skriver lite iaf.. Jag & Josefin har cyklat till gve och lite här och var och sedan tbx till mbgt, riktigt jobbigt! Senare var vi med Max Kjell & Th, "gammla godingar" ;D Vi var på malmsta och cyklade runt lite över allt medans mina ben var som spagetti.. Nå det gick ju bra iaf :) Vid åtta tiden for jag hem..

Och imorn så är det ju skola för mig men inte för vissa andra som har ledigt, huhuhu! :( + att när jag har ledigt, alltså på onsdag, så kanske jag far med pappa ska fara till kalix.. Helst vill jag ju stanna hemma eftersom det inte finns någonting att göra där när det är vår.. Eller ja nå finns det ju men det är ju te.x. inte så jäkla kul att köra modde eller cykla runt själv i ett litet område som frevisören. Jag längtar till sommaren sååå jäkla mycket nu, jag börjar bli trött på allt vår väder nu :/ Jag vill kunna bada, sola och bara njuta av värmen!

Jag sätter in några bilder imorgon på vad som hänt under dagen idag, jag orkar inte föra över några bilder nu..

KRAM!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0