Skoldagen Tisdagen ^_^

TjaTja! :)

Kom hem för en stund sedan har varit i skolan och den sista lektionen var gympa och vi hade basket. Och lilla jag som verkligen suger på basket ska försöka vara med och spela så det gick ju lite hur som helst, fick blandannat en boll i ögat/huvudet också började mitt finger att blöda, huhuhu :'( Och på proven idag så fick jag VG :) Ganska så nöjd över det! Nu är det bara No pappret, Muntligt No-prov med Roland och Engelska prov kvar att göra, sedan får man ju hoppas på att det inte kommer att komma några mer prov innan sommarlovet!

Nu så ska jag försöka träna på min gitarr, har ju en läxa i det också till nästa vecka.

KRAM / Angelika L :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0