Nya klasserna 9a & 9b..

Är hemma och trött som vanligt, även den här dagen slutade med en gympa lektion men denna gång hade vi höjdhopp på schemat :) Och idag har vi även fått rada på vilka klasser vi ska vara i när vi börjar 9:an, eller det var lite förslag, det kommer säker blir ändringar. Jag tycke att det var rätt okeja klasser men jag vill ju helst inte lämna mina klasskompisar som jag har gått med ända från sexårs, men någongång måste man ju göra det och det kommer nog att bli till 9:an.. :/ Hoppas att jag trivs med den nya klassen till 9:an annars kommer jag nog inte ha det så lätt. Det jag är mest orolig för är väll alla redovisningar jag verkligen hatar att prata inför klassen redan nu och "Gunilla eleverna" känner jag ju. Kommer nog säker att stamma ihjäl mig eller något sånnt.. + att Yvonne (våran handlerade) ska sluta, det kommer att vara hemskt! Inte vill inte ha någona annan än henne och kan inte tänka mig att ha någon annan heller, ja hur ska det gå?

Nu så ska iaf jag träna till Engelska provet, sedan blir det att ringa till Jossan :)

/ Angelika L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0