Nu är det bestämt..

att jag och Josefin åker ner med flyg till stockholm till min gudmor den 13/6 :D Det kommer att bli så roligt där, också är det ju första veckan på sommarlovet dessutom! Vi ska vara där i ca 4 dagar alltså från Söndag - Torsdag. Och när jag kommer hem så är det bara att packa väskan igen efter som vi ska ju fara till Turkiet och vara där i typ en vecka så det kommer att bli skit kul!

Vi har ju varit på kalas hos lilla Maja som fyller 1år idag, grattis till henne! Hon sov när vi kom och vaknade när vi gick men man hann ju se henne en liten stund iaf ^^ När jag kom hem så gjorde jag en deal med pappa, att om jag skulle kratta hela gräsmattan (som är gigantisk) så ska jag få pengar som jag ska ha när jag åker till Stockholm. Jag började kratta, men än så länge så har jag bara hunnit med nedergården ^^ 

Just nu jag har ett STORT problem, vad ska jag köpa åt min pappa när han fyllar år? Jag vet att det är mer än en månad kvar men han fyller ju faktiskt 40år och jag skulle vilja ge något speciellt åt han.. Hmm, jag får ta och tänka vidare, jag kanske kommer på något snart :P

nu så blir det att ta bort smink och borsta daggarna
sedan så blir det nog att plugga lite till provet som jag ska göra imorn (fast jag kan det redan men men.. :)

God natt & skriver mer imorn :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0