Här ska det stå en RUBRIK! :)

Hej!

Just nu håller jag på att lyssna på lite härlig musik jag gillar.. Det är så skönt ibland att bara ligga i sägen eller på soffan och bara njuta, hehe! :) Ja idag så åkte jag aldrig till min gammelfarfar faktiskt, jag lega kvar i sängen när pappa var på väg dit ^^ Nåja, jag tror han ändå inte kommer ihåg vem jag är riktigt så det var kanske ingen idé..
Idag så kommer ju Jossan hem och då blir det väll säkert att vara med henne tror ja :)

Aj aj aj säger jag bara!! Jag har börjar blöda på min tunga.. Jag åt en sur godis och sedan bostade jag tänderna, såå duktig av mig x)  Nåja, det var inte så farlig men det gjorde ganska ont iaf :S

Nu ska jag snacka lite med Josefin på msn,

Ciao! :)


Färgning av hårbotten :)

Jag idag :)

AJajj!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0