Förändringarna 2008-2010


Höst år 2008, Mörka kläder, svart hår & tråkig klädstil ;/


År 2008, Mycket kajalpenna runt ögonen.. Kanske inte så jätte snyggt ;)


Sommaren år 2009, Mer färger kom till och jag kom på att det fanns mer färger än bara svart :)


Sommar år 2009, år 2008 hade jag lovat mig själv att aldrig sätt på mig något rosa.. och det löftet höll ju länge som ni ser :)


Vintern år 2010, Jag blonderade mitt hår men fick aldrig till det så jag såg ut så här ett tag :)


Idag har jag mitt blonda hår precis som jag vill ha det, och jag kanske har svarta kläder än idag men denna gång innehåller min garderob lika mycket vita kläder som svarta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0