Fånga dagen

Hej :)

Har inte kunnat blogga någonting idag efter som vi inte har haft något internet här hos pappa. Det hade hänt någonting eftersom det har ju varit oska och blixtrar i helg medans dom var i kalix.. Men nu är det fixat iaf och det är ju bra ^^

Idag så har det varit en lugn dag som precis alla andra söndagar brukar vara. Vädret har väll varit sådär, det skulle kunnat ha varit lite mer sol men det har varit ju varmt iaf :) 
Tidigare idag for jag med Nattis och Crisse och åt på frasses, sviin gott men man blev jäkligt mätt.. eller ja, det kanske är det som är tanken? ;D Nåja, sedan så sprang vi in på dollar store och Nattis fyndade lite fina saker där, efter det så åkte vi och köpte kulglass :) *Mumms*

Lite senare idag så var jag med Josefin och vi tog cyklen och cyklade runt lite i mgbt.. Det var jätte fint väder just då och vi knäppte en massa fina bilder. Tyvärr så har jag nog glömt min mobil hos Nattis & Crisse så jag lägger upp bilderna imorn ist *klantiga jag*

Nu ska jag nog sova, ska upp tidigt imorn..

NattiNatti! :)


Jag vid "bäcken" eller vad det är ^^

Snodd bild från www.Jjoosefinalatalo.blogg.se (hoppas det var ok :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0