Dålig update :/

HejsanHejsan

Har inte bloggat sen i fredags för jag har haft fullt upp i helg.. Igår kväll så var jag blandannat och åt mat hos Mickes syster eftersom hon och hennes trillingar hade fyllt år :) Det var jätte gott och fanns säkert över 20 olika saker att välja på, men mest grillat ^^ Sedan så gick jag till th som bor i närheten av mig. Jag Th Jossan DP & Kjell tog bussen till gve och där stannade vi tills vi skulle hem..

Jaa, och som vanligt  så är det skola imorn :/ men jag har bara skola två dagar eftersom jag har fått ta ut komp ledigt en två dagar ;) Ganska så chill ändå! Jaja, ska upp tidigt imorgon och jag ska nog ta och lägga mig snart så jag inte e tröttis tomorrow ;P

Heii då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0