31 Maj 2010 :D

Hejsan! Sitter hos Josefin och käkar goodis ^^ vi blev sugna på det efter att ha suttit i en timme och lyssnat på föreläsningen med "Fråga Olle", den var inte såå jätte bra faktiskt.. Trodde att han skulle vara mer rolig och så. Och på morgonen idag var det skit jobbit att kliva upp ur sängen, jag var så trött så jag sov till 20 över 7, hehe :) Jag fick ju skjuts av Micke så det var lugnt annars så skulle jag komma för sent om jag tog 09.09 bussen :P Vi hade bara två lektioner svenska och slöjd så det var ju också skönt.

Imorgon så ska jag klippas hos Eva :) Vet ännu inte hur jag ska klippa mig men jag får se vad det blir ^^ Inte för kort iaf..

SOMMARLOV!!
11 Dagar kvar

Nu blir det att snacka skit med Josefin, x)
Puss / A<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0