18 Maj

Hejsan!

Har gjort lite nytta idag och damtorkak hela övervåningen, är ganska så nöjd över det! ;) Jag har varit hemma från skolan idag pga mensvärk :/ Det började igår hos Jossan på kvällen när vi satt och tittade tv, då kunde jag inte ens skratta eller ens ställa mig upp utan att det skulle göra ont i magen! Så jag tog en alvedon och det blev bättre. Just nu känns det bra är bara lite snorig men jag tror det är för att jag har damtorkat ^^

Snart så ska vi fara till min lill kusin Maja som fyller hela 1år idag :D Hon är så gullig och så söt så att man bara vill äta upp henne!! :) Efter vi varit på kalaset så åker jag nog hem för att städa lite mer..

Mina skor har kommít idag också, jippie!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0