11 Mars 2010, fortfarande sjuk ;/

Har just varit och tvättat bort sminket och borstat tändera och ska snart gå och sussa :) 
Jag är fortfarande sjuk men det har blivit bättre eftersom jag har tagit allergitabletter som skulle hjälpa mot rinnande näsa och ögon. Jag ska jag nog till skolan imorgon, jag har SO prov som måste göras och jag vill helst inte göra provet på omprovs tid. Jag har suttit och pluggat i ca 2 timmar idag och det känns som om jag kan det nu :) Hoppas att jag får ett någolunda bra resultat men jag vill ju såklart ha det bästa! (;

Nåja, jag slänger in ett par bilder:

 
Kaffe :)            En sjuk Angelika :(


En kopp kaffe, mobiltelefon & Papper på papper...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0