Längtan <3

Nu halvligger jag i sängen men datorn på benen snuvig som tusan med rinnande ögon, inte alls roligt :( Jag hoppas jag blir frisk imorgon men till skolan kan jag då inte gå. Vi ska ha frilovsdag på dundret och jag vill inte riskera att bli ännu sjukare än vad jag redan är så jag tar och skippar det. Fast det hade ju inte varit så dumt att åka upp dit och kanske åka slalom eller pulka, vilken otur att man är sjuk.. Nåja, det får bli någon annan gång, i påsk kanske :)

För en stund sedan satt jag och tittade igenom mina bilder på bilddagboken.se och när jag kom till Juni, Juli & Augusti så kom längtan, SOMMAR! <3 Guuuud vad jag längtaar!! :D

Nu ska jag ta och kika på tv
Puss!

Sommar 2009

   

Före och efter bilder på håret kommer senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0