Hemmakväll med Josefin =)

Hejsan, nu är det fredag och det har blivit en hemmakväll med Josefin, hon hade jätte ont i magen så vi kunde inte göra så mycket annat än att titta på Lets Dance & lite annat på tv. Nåja, imorgon så kommer vi säkert hitta på en massa annat roligt! :) Hoppas att hon inte har blivit magsjuk eller någonting, hojja vad jag lider med en när nån annan mår dålig.. :( Just nu sover hon, hehe. Jag ska nog också gå och sova snart jag känner mig lite sömnig jag också ^^

Imorgon lägger jag upp bilder på vad jag gjort under daggen.. ;)

Puss & Go natt <3



JAG FATTAR INTE HUR WILLY KUNDE GÅ VIDARE!!?? :O



Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där jag tävlar ut skönhetsprodukter.



Delta gärna om du vill

http://www.lovemercury.se//2010/march/tavlingsdax.html#comment

2010-03-18 @ 21:56:15
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0