Detta inlägg skulle publicerats igår..

Ja men hejsan!

Just nu sitter jag här i mitt rum och myser lite grann :) Det känns så skönt att man vet att det nu bara är 5 dagar kvar till sommarlovet börjar.. Idag så har jag gått till coop med lite folk ^^ Det var ganska så jobbit och mina ben ville bara vika sig hela hela tiden, men vi kom fram tillslut! Där så hann vi inte göra så mkt annat än att gå in och köpa en LOKA eftersom bussen gick näsan precis när vi kom fram :/ Nåja, lite motion behöver jag alltid och det var väldigt bra att dom andra övertalade mig att gå dit!

Nu blir de nog sängen, PussPuss!! :)


Det luktar sommar!! :)

Haha, mig i min dammiga dator x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0