Min dag i mina ord! (:

Hejsan svejsan!!

Sitter i mitt rum just nu och funderar om jag ska kanske börja packa min väska eller inte, hm.. Det är ju ändå 6 dagar kvar men jag älskar ändå att packa det man ska ha med sig på resan! Det som kanske inte är lika roligt det är ju när man ska packa upp all "skit" igen, nä hojj vad jobbigt! ^^

Aja, imorgon så blir det skola för mig och vi har brännbollstunering, "skit kul".. Man överlever väll.. kanske x) Jag berättar imorgon hur det gick för mig (:

Nu: lite facebook, och msn
Sedan: Hemliiigt ^^


Kommentarer
Postat av: fredde

Söt som socker :D

2010-06-08 @ 22:44:52
Postat av: macke

tycker jag med! ;/

2010-06-16 @ 06:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0