It feels like the end... but it is only the beginning of something new!

Ja nu var det alltså sista lektionen för 8C.. det känns nästan som slutet, som att vi aldrig kommer att få se dom andra från klassen igen.. Fast det vet jag ju att vi kommer.. Det kommer nog att vara konstigt och tomt på något sätt att bara gå i klass där det bara finns fem stycken som gått i 8C och jag kommer att sakna er! Det är ungefer samma kännsla som när jag slutade 6:an på Malmstaskolan och började i 7A på Gunillaskolan.. Fast då var det ganska så skönt att sluta malmsta men ändå sorgset att lämna vissa killar i klassen som jag gått med ända sedan sexårs :/ Ja att gå skilda vägar från någon som man kännt länge är inte lätt, och det är inte heller särskilt roligt heller.. Men jag hoppas på att vi från 8C kommer hålla kontakaten även om vi går i olika klasser.

/ Angelika Lövdahl <3

Sommarlov
7 dagar kvar!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0