I hope for the best..

Tiden går så orerhört snabbt på bara ett år.. Idag var det faktiskt den allra sista gympa lektionen med klass 8C, lite sorgligt tycker jag :/ Hade helst vilja ha kvar den klassen som vi är nu och inte byta till någon annan. Hojja, varför måste det bli så här? Jag tycker att det kommer att bli jobbit att byta klass och få nya klasskompisar. Har ju nästan nyss börjar känna Gunilla också vipps så ska vi bya klass igen! Jag hoppas verkligen att jag kommer att trivas i den nya klassen till 9:an, men jag tror att det kommer bli svårt i början..

Hinner inte skriva så mycket, ska äta mat nu.

SOMMARLOV!
9 dagar kvar.

Puss Och Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Moa

Vi måste hålla kontakten fastän vi hamnar i olika klasser!!

2010-06-03 @ 18:11:35
URL: http://mooas.devote.se
Postat av: fredde

å här kommer jag å kommentarar... Rätt oväntat va? :D

2010-06-03 @ 18:46:35
Postat av: fredde

kommentarar.... jag skriver ju som en höna! Kommenterar ska det vara ju. :)

2010-06-03 @ 18:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0