SOMMARLOVET BÖRJAR NU! :D

Ja nu hat alltså SOMMARLOVET börjat och jag är sååååå jäkla glad just nu! :D:D:D Vädret var bra till en början idag när vi hade skolavslutning men sedan så vände det och blev till ett regnigt osk väder -.- Aja, Sommaren är iaf här och jag ska njuta av varenda liten sekund utav den!

Skolavslutningen idag blev nog den sorgligaste jag varit på.. Nästa alla där grät och det gjorde så att man själv fick tåtar i ögonen :) Efter skolavslutningen så gick jag och jossan ut utanför kyrkan för att sedan säga hejdå åt alla. Mina tårar bara rann ner för kinderna och det var smink över hela mitt ansikte, hihi :) Värst var det nog när jag skulle säga hejdå åt Kristina, shit vad jag grät! ^^

Efter alla tårar och skratt så gick vi upp till jossan för att fira att vi tagit "examen" (;

Hehe :) nu blire lite facebook för min del,

Puss&Kram / Angelika Lövdahl! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0