10 Juni :)

Ligger i sängen och ska snart ta och sova, jag måste bara hänga upp min tvätt som jag ska ha med till Stockholm på söndag -.-  Nåja, bättre att vara lite småtrött imorgon än att ha blöta kläder i resväskan ^^
Idag så har det varit gundalbal för niorna och jag tycke alla var jätte fina :) Nästa år så är det min tur och om jag ska gå eller inte det återstår att se då (;

Imorgon så är det SOMMARLOV! :D Och då ska vi även få våra betyg, ^^ Så jag berättar lite mer om dom imorgon :)

Och idag, idag är det verkligen ingen vanlig dag för det är MAX FÖDELSEDAG IDAG! :D 
GRATTIS PÅ 15ÅRS DAGEN, NU ÄR DU BYXIS! ;)

Aja, ska ta och ta den jäkla tvätten nu.. -.-

KRAM! :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0