Some days are just so boring!

Hej!

har inte bloggat så mycket för att jag inte haft något på hjärtat att berätta eller säga.. Men idag så kan jag ju barätta lite om vad som har hänt  ihelgen.

Fredagen började med att jag och Jossan var på stacken med ett gäng där och vi hade jätte kul. Det var faktiskt den sista dagen man kunde vara där för att under sommaren så stänger det. Nåja, efter det så tog jag bussen hem och allt rullade på som vanligt! Nästa dag alltså på Lördag så satt jag hemma och hade minst sagt jätte tråkigt!! Jag visste överhuvudtaget inte vad jag skulle göra en lördag som den. Så lite senare for jag till Jossan och var där ett tag och sedan gick runt i gve lite osv.. Och som vanligt var jag tvungen att ta bussen hem.

Hm, nu är det ju söndag och jag har tråkigt.. IGEN! Ja, jag får väll ta och hitta på ngt att göra innan jag blir tokig!

Nu så ska jag äta grillat kött!

/Angelika<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0