Jag ÄLSKAR att sova! <3

Har sovit i ca 6 timmar är det väll? Nåja, kom hem efter skolan idag och var så jäkla trött så jag somna ^^ Inte helt oväntat måste jag säga eftersom jag ver ganska trött på morgonen och råkade försova mig :/

Imorgon så är det ju fredag och jag tror att det kommer att vara samma piss väder som idag, "skit kul!!" Jag får se vad jag hittar på då, jag skulle egentligen vara med Jossan Max och Markus idag men som sagt så somnade jag (: Så jag kanske kan vara med dom imorgon ist, jag får se ^^

SOMMARLOV!
8 dagar kvar :)


Dom hät må äckliga sakerna vilmade runt precis överallt när vi var i mbgt :S
Jag hade 5 stycken sånna på mig, usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0