I stugan, I kalix, I Frevisören! :)

Hejhej!

Jag veeeeeet att jag är jävligt seg på att uppdatera men jag har inte haft tillgång till en dator, eller jo det har jag, men den har varit skiit seg så jag har inte orkat bloggat pga de :) Aja, nu är jag här igen och ska nog mest ta och ladda upp lite bilder eftersom jag inte har någonting speciellt att berätta just nu. Det som jag har gjort idag är att jag har varit i luleå och shoppat lite små saker på stor heden som jag ska ha med mig när jag reser till Turkiet ;) Oj!, det är ju om tvåå dagar :O Tiden går jävligt fort när man har roligt, hehe ;D Nåja, så roligt har jag faktiskt inte haft det.. vädret har varit dåligt och mulet och man har inte haft så jätte mycket att göra mer än att sitta inne och glo på tv :/ Vädret förstör nog det mesta, och man blir på dåligt humör också! Iaf jag (;

Nu så kommer några bilder från midsommarafton m.m! :)


Lilla Maja på midsommarafton :)

Såå söt! ^^

Raja

Maja och Julia :)


Crisse och Håkan, armbrytning x)

Jag och Julia, (undvik mig) ;D

Hugo hoppar hinder!

Frevisören kamping, stranden :)

Alle och Julia, galningar som badar x)

Hade lite att göra och strömmen hade gått i stugan så jag knäppte lite kort ^^



Här är man såå normal.. men den bjuder jag på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0