Bilder från STOCKHOLM


Öhm? Loevdahl? x)

Gubben som Jossan var förtjust i (; haha!

Osminkad och astrött!!

Hahah! x) jag och Josefin är två puckon som inte hittar till rätt busshållplats ;D
Såå, här blev vi sittandes i ungefär en och en halv timma kanske (; "sååå ducktigt av oss"

mcdonald's.. BLÄÄÄ! :(

ice slush! :)... eller kanske jag ska säga "slush"  som alla säger i stockholm x)

Mina nya skor :)



Fågelön



Vi testade spikmattan, skönt men ändå ont x)

Minimal coca cola burk och flaska ^^


Då när hela min kropp gjorde ONT!! :(

Sååå söta! :)


Jag älskar blåbärs glass! <3

Tunnelbana in till stockholm c central (;

GRÖNA LUND! <3

käket var blä, men vädret var yeeeaah!! ;D

Fan att vi aldrig åkte den!! :(


haha x)

I flyget (;


Borta bra, men hemma BÄST! <3 :)


Kommentarer
Postat av: ida

Vilka roliga bilder :)

2010-06-23 @ 19:32:43
URL: http://idalovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0