1 Juni - Nu måste det fan vara sommar!!

Hejsan hejsan !

Sitter hemma hos pappa och pluggar på som en tok till So provet imorn. Datorn har haft jätte segt internet så jag har inte ens kunnat komma in på blogg.se.. + att jag skulle fixa ett skol arbete på datorn som jag hade stoppat in på min hotmail men tyvärr så gick det inte det attkomma in på förrän nu. Ja allt händer visst idag, hade vissligen glömt en sak i skolan också som ska vara inlämnat till imorn men Jossan är min räddare i nöden och hade pappret hemma hos sig :) Jag for dit (utan att ringa) och smart som jag är, är hon ju inte ens hemma.. *pust* Ja lånade Jossans mammas telefon och ringde och sa att jag skulle låna hennes dator i ca fem minuter, hehe ^^ Ja, sedan så kom Jossan hem och jag fick ta och skriva No:n (:

Nu är det ju, som jag kallar det, den allra sista skolveckan den här veckan efter som vi inte har några lektioner övehuvutaget nästa vecka.. :D Ska bli så skönt, och hoppas att vi får sovmorron också!
Idag så har jag ju klippt mig också. Det blev ganska så kort men man vänjer sig efter ett tag också växter det ju ut ganska så snabbt :) Var tvungen att skynda mig hem från gympan för att kunna hinna dit, hehe :) Vi hade kontistest det var nog det absolut det dåligaste jag har gjort inom gympan!! Fick G- (tror ja), :( Jag visste att jag ännu snorig och hade ont i halsen men ändå så ville jag göra ett försök, och det försöket gick ju åt h*vete! Höll på att spy när jag bara hade sprungit 1 kilometer, och sedan så spottade jag blod och kunde knappt andas, lät som en badanka så fort jag andades in! Nä, att springa på tid är nog ingenting för mig tror ja.. :/

Nu måste jag forstätta plugga och gå ner och ta ngt att äta :)

SOMMARLOV
10 Dagar kvar

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0