It is easier said than done

Ops.. ett jävligt långt tag sedan jag skrev nu, men just nu känner jag för att skriva av mig lite när jag ändå ligger här själv i förtältet i piteå med mammas dator i famnen. Jag har haft mycket att tänka på, men jag vill helst inte uttala mig om vad det är/var.. Jag känner bara att jag vill hålla det lite privat för mig själv.

Jag är i piteå som sagt, här så är jag på kampingen fårön med mamma micke emil och alle.. Det kanske inte är det roligaste att vara här eftersom det är brist på saker man kan göra, men imorn så har vi bestämt att vi ska fara in till piteå centrum för att shoppa loss lite! (längtaaar till imorn!! :) Det är ju rea på typ allting så det kommer ju vara ganska så mycket folk där.. men vad gör de, jag är då inte så folkskygg av mig när det gäller affärer och shopping som tur är ^^ Jag har faktiskt varit och köpt en sak idag, (eller det var mamma om köpte) en grå tunika 29:- från gina, billigt eller vad? ;) Nå, det blir väll lite inköp imorn eftersom ja behöver det mesta ^^

Helgen v.30 så är det Piteå Dansar och Ler och själv klart ska man dit! Ja drar med mig Jossan och vi kommer nog ha det as roligt där borta tror ja :) Det är bara det att vi har inte fyllt 15år ännu, eller jag fyller om två månader men när man ska gå in och är under 15år så måste man ha målsman med sig.. själv tycker jag att det är jävligt löjligt.. Kunde man inte bara få målsmans godkännande? eller att dom typ sätter alla som är född under 95 måste ha måslman med? Aja, vi löser det där på något sätt.. Om vi har tur så kanske dom inte ens säger någonting om det.


OMG!!! Hittade en gammal bild på mig.. Haha xD

// Angelika L <3

P.s: Bilder kommer inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0