Sankta lucia..

Har varit på skolan i morse och haft lucia tåg med hela nian och några från åttan.. det var faktiskt riktigt kul men vääääldigt jobbigt att stiga upp klockan halv 6 på morgonen, hehe som vanligt då ;) Fattar inte hur jag orkade :o Nåja, har hunnit pluggat en stund också men det känns som att jag inte kommer någon vart hur mycket jag än pluggar. Vi ska skriva om ett fattigt och ett rikt land och sedan jämföra dom med varandra osv osv.. jobbigt! Det ska vara inne den här veckan, hoppas jag hinner nudå! Jag har även engelska prov och ska ha läst ut en bok till den här veckan också. Förstår bara inte varför ALLTIG ska vara på den sista skolveckan för..*suck*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0