Länge sen sist..

jag skrev :) Tänkte lägga in ett litet inlägg här innan jag går och lägger mig. Vi ha ju som sagt fått jullov nu och det känns meeeer än skönt just nu! 3 veckor tror jag vi har lov, hoppas att dom här veckorna inte går allt för fort nu bara. Imorgon så blir det att fara på dollar store med Josefin och köpa godis och sen å hyra film. Jag känner att jag börjar bli väldigt trött på att fara till Gällivare och hänga där hela dagarna och kvällarna så det kan vara ganska skönt ibland att göra någonting annat istället. Har inte köpt klart alla julklappar ännu så det ska jag också försöka och lägga på minnet så jag kommer ihåg att köpa det imorgon! :D

Jaja nu ska jag titta film och försöka somna till den.
Godnatt och sov gott!  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0