Hela år 2010, bilder på mig och Josefin m.m

JANUARI 2010

Firade det nya året med Josefin och åkte till luleå och gjorde mitt efterlängtade hål i naveln! :)

FEBRUARI 2010


Jag och Josefin skaffade oss nya frisyrer och vi började hänga mer och mer i Gällivare.

MARS 2010

Vi praoade på blåforell och mitt hår blev bara blondare :P

APRIL 2010



Jag och Josefin hade hela stugan för oss själva, glasskriget vi hade Coop, snön började smälta, våran största drog var Loka och vi var en sväng till happaranda och shoppade loss! :D

MAJ 2010


Josefin som inte kom ner från taket på kåkstan, den KOK HETA dagen, Josefin tog konfan och man började känna att sommaren faktiskt var på G! :D

JUNI 2010



Skolavslutningen, Stockholm med Josefin och midsommarafton i Kalix :)

JULI 2010


Jag var i turkiet, jag kom hem till Gällivare igen och vi åkte till piteå fö att gå på PDOL :D

AUGUSTI 2010


Jag var till Josefins stuga och sedan började 9:an.. :/

SEPTEMBER 2010


Vi var ute medans det var sol, jag fyllde 15år också blev det kallare.. :/

OKTOBER 2010


Jag, Julia och Josefin taggade för Skaburbian, första snön kom och min kära mobil blev klämd i en bil dörr :(

  NOVEMBER 2010

När Josefin som sov med alla kläderna på osv och Jag Josefin & Julia paroade på Coop Forum! :)

DECEMBER 2010


Pokerkväll hos pappa, folket i Gällivare och äntligen Julafton :D


Tänk vad ett helt år går snabbt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0