Tiisdag :)

Jomen Hejsan!

Har nyss varit i på H&M och beställt lite smått: ett grått linne, en svart tröja, lite ringar och en lila jacka :) Och egentligen så skulle jag även beställa en lila sweet mössa från www.Junkyard.se men mamma orkade inte beställa idag -.- Så det får bli någon annan dag ist. Btw, idag har det ju varit skola från typ 09.00 - 11.00  och då så fick vi veta lite om schemat osv.. Och jag kan ju bara säga en sak, VÅRAT SCHEMA SUGER! Alla dagar är jätte långa och vi har typ ingen sovmorgon, huhu stackars lilla annie :'/ Efter skolan så for jag och Josefin hem till Max för att lämna hans fiiiiina busskort som jag har lyckats tvätta i tvättmaskinen hihi (a) Han har suttit inne i typ en månad nu och jag tycker såå synd om honom, han har sånn otuur! :/ Hoppas han blir bra och kan börja gå snart igen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0