Här ska det stå en RUBRIK ;P

Heej :D

Har inte sådär jätte mycket att berätta egentligen men jag ska göra ett försök ;)

Idag så har jag sovit till typ 2 tror ja , inte bra de när skolan börjar å allt :( Sedan så har jag bara tagit det chill och suttit på datorn en lååång stund fram till klockan 18.00 då Jossan smsade mig och sa att jag skulle gå till mbgt, JOBBIGT värre men jaja :) I mbgt så gick vi till konsum och köpte choklad som vi tog och åt upp jävligt snabbt.. vi måste ha varit hungriga :O När klockan började närma sig 19.00 så tog vi bussen till gve och var med Julia en stund, men det fanns inte sådär jätte mycket att göra i gve så vi tog 21 bussen tbx till mbgt x) Jag hoppade av i malmbergbet (osmart av mig) och 10min efter det gick jag ensam hem i kylan och frös så jag skakade.. :/ 

hihi, det kanske blev lite enformligt men skit samma ;) 

PS. Jag skulle skriva nånting om Max, men kommer inte på nånting att skriva?! :O

 

Ja vet, vi är normala ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0