I'd Rather Be With You

Hejsan!

Har just kommit hem till mamma, var upp till pappa en sväng och varit ut med Tova och gett henne lite sällskap.. Jag tycker så synd om henne att hon får vara hemma nästan hela dagarna helt ensam :/ Så jag har suttit ute på gräsmattan med Tova utanför pappa och skalat rabarber, hihi ^^ Rabarberna ska jag snart göra en paj utav tror ja, undra hur det går? ;) Nåja, idag så har det väll inte hänt så mycket mer än att jag har varit på stan med mamma micke och lillebror.. Jag vaknade även idag vid 2 tiden, fy & bläää inte bra alls! Imorn ska jag nog kliva upp klockan 8 eller nått så jag blir lite van när skolan börjar..

Nu så ska jag ta och göra den där pajen,

Cia! ♥

Annie utan smink :O







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0