A memory for life ♥

Sitter här och tittar ut på ett piss väder som aldrig går över verkar det som.. Vad kan man göra en sån här dag? Sitta inne och deppa antar jag, mitt humör inte inte på topp nu bara df!

I helgen så var jag och Jossan på PDOL och det var verkligen värt pengarna. Vi hade svin kul och nästa år ska jag tvinga med Jossan igen! (+ några andra också) :) Dead By April var skit bra och snacka om att man hade ont i fötterna efteråt! Och inte nog med de, sen när vi kom ut därifrån så fick vi GÅ HEM pga att dom hade stängt grindarna in till våran kamping :/ Tur vare att man hade någon att prata med i telefon när vi gick där mitt i natten ensamma efter vägen ♥ :) Den kvällen kommer bli ett minne för livet tror ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0