Ingen lust alls! :/

Hoja ska fara till kalix i helg och har verkligen inte lust med det, vill vara hemma nu när skolan har börjat å allt.. men det är väll bara att följa med. Har inte varit där så mycket i sommar för att jag har gnällt på att det inte finns nånting att göra där typ, men nudå? Hur mycket finns det att göra där nu? Pappa ska ta upp båten så den kan man inte fara ut med, bada är det för kallt för & kampingen är stängd.. Det som finns och göra är väll att fiska, sitta framför datorn och kanske se lite tv.. jätte kul :/

Josefin håller på att mobba mig för att jag räknar ner till jag fyller 15år -.-
Men jag tänker göra det ändå, 16 DAGAR KVAR :D


HAHAHA, var bara tvungen att lägga upp bilden från när jag var liten.. ;)
Tjocka kinder och STORA RUNDA ögon = AnnieBannie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0