I'm BACK! (;

Heeej! :)

Har haft en sjukt rolig vecka med Josefin och Tobias i moskojärvi och jag ångrade verkligen inte att jag for dit! Dagarna har gått så fort tycker jag, eller heeela sommarlovet har gått jävligt fort rättare sagt. Lovet är snart slut och skolan börjar om precis en vecka nu, hoja! Hur ska jag orka kliva upp och gå till bussen halv 8 varje morgon? Jag kommer ligga halvdöd på en bänk under lektionstid bara för att jag inte fått sova klart! Eller så kommer jag försova mig pga att jag inte tog mig upp ur sängen på morgonen :/ Fyfan vad jag hatar skolan! Men det finns väll ingenting annat att göra än att försöka skärpa till sig och gå till skolan varje dag även fast man verkligen verkligen inte vill det..

Så nu så ska jag njuta av dom här 7 underbara dagarna av sommarlovet som är kvar! :) ♥

/ Angelika :)
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0