Fredag Fredag FREDAG! (y) :)

Nu är jag hemma från skolan och det är äntligen fredag :D Det känns skit skönt men ändå piss att man måste åka till kalix och vara där i helg. Och på tisdag nästa vecka så ska vi egentligen på fjällvandring till stora sjöfallet men jag orkar inte följa med. Vi var ju förra året till muddus och det var förjävligt! Det var skiit jobbigt att gå typ 7km + att man hade en stor väska på ryggen som skavde sönder mina axlar och på natten när man skulle sova blev det is kallt och på morgonen så var hela tältet genom blött. Nää hoj det är nog ingenting för mig, och dessutom så skulle vi vara borta 3 dagar den här gången.. fyfan!

Shiiit vad ont i halsen jag har, måste nog fara i väg och köpa halstabletter..
& btw 15 dagar kvar nu sen så blir man byxis (aa) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0