Dröm sött.. ♥

Jo men hejsan!

Sitter vaken ännu och klockan börjar närma sig två på natten.. Är inte de minsta trött just nu och har inte alls någon lust att gå och lägga mig -.- Fast jag måste, jag ska upp tidiigt imorn för att jag ska hinna vara med Jossan innan jag åker till Kalix :) Jag blir nog borta till fredag skulle jag tro men man vet ju aldrig med pappa, det kan ju bli söndag också.. Fast helst hade jag ju viljat vara hemma helgen ^^,

nä nu blev jag hungrig, ska nog ta något att äta och hoppa i säng efter de.
Lyssnar på lite musik så man kanske somnar bättre :P

Sovgott! ♥


Kommentarer
Postat av: Fredde Wioaio!

Jag drömmer alltid sött :)

2010-08-04 @ 13:55:49
URL: http://fragbite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0