I love this weather! <3

Heeeey!

Ännu en fin dag med sol och jag blir såå jäkla glad asså! :) Tänk att det är värdet som kan folk att må bra, hehe! ^^ Snart så ska jag ta bussen till Josefin, eller ja, snart och snart den går inte förrän om en timma x).. Btw så ska jag försöka få med Th & Jossan ut i det fina värdet men hur det går vet man aldrig ;) Också ska jag gå till konsum och köpa jodrgubbar om det finns.. *hoppas* Jag har blivit helt galen i dom, haha! Eller det har jag väll alltid varit varje sommar :P Det är nog bland det bästa jag vet, så nuu vet du josefin vad jag önskar mig i present när jag fyller år, en STOOR skål med jordgubbar :D Det skulle jag bli så jävla gott! :)

Och imorgon så är det ju FREDAG!!! :D Den näst bästa dagen på veckan (för lördag är ju bäst ^^) Aa, och då kommer jag nog att kanske åka till min stuga *snyft* det vill jag verkligen inte.. Men jag ska försöka övertala pappa om att stanna hemma eller om jag får sova hos mamma ^^ Det blir nog att vara med några andra än min bästa vän josefin, hehe ;) Hon ska nämligen fara till Tobias stuga, i ngn by utanför gve, jag vet inte ;) Så då blir man ju utan dom ett tag men det ska nog gå bra!

Och max har man inte sett på ett tag. Han har legar på lassa för att han har opererat bort blindtarmen tror jag det var.. det låter inge vidare :S Så nu sitter/ligger han väll hemma skulle jag tro. Han får ta och krya på sig och bli frisk snart så man får träffa han :)

Nu ska jag logga in på youtube och lyssna lite musik, och kanske försöka få igång den där jävla spotify.

Ciao! :)


ÄLSKAR<3

Här är också en favvorit ^^ Jag & J år bulla och drack LOKA i solen idag :) *Smarrigt*

Lilla jag idag & gitarren som jag inte spelat på på länge :)
(Måste träna på en låt på gitarr som jag ska prov i på musiken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0