Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow..

Har för en liten stund kommit hem från gve som vanligt, jag har varit med dom vanliga, och som vanligt så har vi gjort det vanliga... nää jag skämta x) Jag har varit på coop med J och Th och köpt mina efterlängtade jordgubbar! Dom fanns tyvärr inte att köpa på coop konsum i mbgt så vi for till coop forum ist ;) Där har vi väll inte gjort mkt alls mer än att  sitta och vänta på bussen -.- *boring*

Aja, innan jag var med J & Th så var jag och åt mat hos min granne Janne.. Vilket vi inte brukar eftersom vi har inte haft en sånn bra kontakt på sistone, men det var en jätte god köttfärssås han gjorde iaf ^^ När jag var mindre så brukade jag vara med Elin (Jannes dotter) och typ leka med barbie, hehe.. Det var ju svin kul då tyckte man :P + Att jag lärde henne en massa "hyss" men det ska jag inte gå in direkt ^^
Efter maten så skulle jag egentligen ta bussen till Jossan men eftersom Gällivare suger så går alltid bussarna före eller så får man stå och vänta i 1000år!! Guud vad jag hatar det! :( Ja men iaf så missade jag den för att den gick före också fick jag gå ist. Men tuuur att min farmor och farfar kom och hämtade upp mig för halva vägen, mina kläder var helt dammiga jag höll ju på att hosta som en kråka där efter grusvägen för att det är så dammigt där.. Nä hojj, hoppas som asfalterar den där vägen innan man får dammiga lungor också!

Det blev ingen stuga för oss imorgon, dom sa att det ändå skulle vara så dåligt väder så :) 
And tomorrow så ska jag blondera min utväxt *gilla*, min syster tar och köper en åt mig eftersom hon tappade min galma mobil som han hade lånat i en skurhink. Jag vet, min syster är klantig och det har hon alltid varit, hehe ;)

// Angelika <3


Vi gick ut med Gonso :)

Mitt bälte jag hade idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0