Sol Sol MERA SOL!!

Hejsan Hejsan!! :)

Det är jätte fint väder ute och just nu mår jag super!!! (antar att det är pga värdet) Jag älskar sommar väder med sol och värme fast just idag kanske det inte var så jätte varmt det blåser ganska mkt men sol är det iaf! :)
Idaag så ska jag plugga till fysiken och det tror jag kommer att gå jätte bra för vi ska ju ha Roland, hehe ;) En mycket bra lärare tycker jag, han är så snäll och rolig och inte bara det han är ju kusin med min låtsas pappa också, hehe :) Kanske df mina betyg är bra där, hmm....  haha skojjah x) Nu alldeles strax ska jag titta på min favvo serie ANDRA AVENYN! :) Jag älskar verkligen den men den ska snart sluta :( Om den kommer att sluta som den slutar nu så är det inget bra slut tkr jag! Vi får hoppas att et mirakel inträffar så att den slutar bra hehe :) Shit vad mycket sluta jag hade i den meningen XD 

Nåja, i skolan idag har varit chill och allt var som vanligt på HK:n fick jag göra Apelsinsaft och sen blev super goood! Josefin gjorde lingonsylt :S men den blev nog också god..

Nuu så kan jag inte vänta längree jag måste se AA!!!

Hejdååe!! :)


En fryst tårtbit :)

Hahah, förlåt var bara tvungen att ta med den bilden  ^^

Det ser ut som att jag står på tå x)

Deeet blåååste REJÄLT!!

Me & Josefin         Tova :)       Nya kläderna :) 


Kommentarer
Postat av: jossan

Hahah din lilla gris, du har snott mitt citat på heardern ;d det gör inget men hahha x)

2010-04-29 @ 15:19:58
URL: http://jjoosefinalatalo.blogg.se/
Postat av: paulina♥

underbart med fint väder :D

2010-04-29 @ 15:41:19
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0