SÖT NÖT :)

Här sitter jag i mitt rum hemma hos pappa och har verkligen INGENTING att göra,, nu vill jag tbx till skolan så man har något att göra om dagarna ist för att bara sitta hemma! Ja imorn så kommer jag då gå till skolan iaf, jag känner mig betydligt mkt friskare och kryare idag.

Åå lilla Tova, hon är alltid bra rolig hon.. Om man släpper ut henne på gården för att hon gnäller och vill ut.. Så efter kanske en halv minut så hör man henne krafsa på dörren för att hon vill in igen! Hon är en liten fegis tror ja och vill nog helst inte vara ute på gården helt själv ^^ Och alltid på kvällarna/nätterna så hoppar hon upp i soffan (vilket hon inte får) och direkt när hon ser pappa komma hopppar hon spront ner för soffan och låtsas som att ingenting har hänt :) Naaw så söt hon är ibland ^^

Nu går jag ner till ensamma ensamma Tova som bara gnäller :)



Hon är lite speciell när hon ligger ner, men hon gör allt för att få det bekvämt ^^


Sötisen i vintras :)


Vad puttignuttig hon ser ut ^^


Tova i sommras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0