Fredag 23 April!

Jahapps, nu sitter jag här i vardagsrummet och bara chillar :) Ganska skönt faktiskt ^^ För ett litet tag sen så kom jag med bussen hem för jag hade varit i gve med Julia och Jossan. När jag var i mbgt så gick det ingen buss jävlen till malmsta så åkte jag runt. I gve så stannade vi på vetehatten (där min syrra jobbar) men var sedan tvungen att smita iväg efter någon minut för att bussen gick :P

Aa och imorn far vi ju till Haparanda/Finland :D Hoppas jag hittar några nya jeans/jeans treggins för jag köpte aldrig dom där från Lindex, blev lite snålis thihihi ^^ Också MÅSTE man ju bara köpa den där sviiiin goda glassen dom säljer där, det är nog den godaste glassen och smakat ever!!

Senare under dagen idag så ska jag kanske vara med Max och Th eller så ska jag vara med Jossan och Julia eller så kanske jag bara är helt själv jag tar det lilla lugna :)

Nuuu så ska jag ta och logga in på facebook och se om det hänt ngt nytt!

Vi hörs! <3

Här är maräng jorbgubb daim tårtan vi gjorde på HK:n  

SVIIN GOD!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0