The way we are :)

Heeejsan! :)

Nu sitter jag här med mamma och micke i köket, dom ska tydligen bada någon tårta ^^ Den första tårtan dom gjorde blev bara typ kladdig så de fick göra om.. Aja, idag så har jag varit ute med dom vanliga alltså Jossan Th och Max.. Och ja, man kan ju säga att det var max som hade allra roligast av oss idag x) Haha, ska inte gå in så mkt på det men kul hade han iaf ;) Lite tidigare så hade vi varit i gve och varit på jakt efter det som jag inte vågade säga till Max och Th, men egentligen så vare ju ingenting spec ^^

Nåja, jag slänger in några bilder från dagen som alltid annars :)

KRAAM! :D

Efter skolan idag :)


Jossan kan vara så normal när hon äter glass? ;)



Sött!


Haha, den bilden bjuder jag på X) (på mig asså)


Galningarna ;D (Blid snodd från www.jjoosefinalatalo.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0