One time of my life :)

Hejhej!!

Idag har var jag ju på stan med Josefin men tyvärr så blev det inget köpt utan jag fick lägga undan det jag skulle ha ist. Det hade blivit något fel med internet och bla bla bla, iaf så gick det inte att få in några pengar på kortet..
Så imorgon far jag eventuellt med Josefin ,efter hon har varit på sin konfa, och köper det jag lagt undan :P Jag la undan ett fint halsband, en ögonfransböjare och ett par jeans leggins ^^ men det blir nog säkert att köpa lite mer saker också :) Också hojja, jag har råkat få ett brännmäcke på foten imorse.. Jag lämnade min vågtång var på också skulle jag gå till toan för att borsta tänderna, och just när jag ska gå ut från dörren så trampar jag på den!! Aj,aj,aj.. bara så typiskt miig! :(

Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem så jag kan beställa kläderna från Gina Tricot :)

Fiiiint väder idag, love it!!! :D


(Hade ingen bild på ögonfransböjaren)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0