Glassiga Glasskriget!! x)

Tjoho!!

Ja asså, vart ska man börja.. x) Jag Jossan Th och Max åkte till Coop för att vi inte hade någonting att göra och när jag kom in dit såg jag mamma och Micke stå och köa, utav dom fick jag 15:- så jag kunde gå och köpa en mjukglass på Frasses. Sen efter de gick vi ut och satte oss på en bänk i solen utanför frasses och när jag sitter där och äter min glass i lugn och ro så vill Th smaka på glassen. Jag gav honom lite glass på en sked och tröök sedan upp den i ansiktet på han. Haha, han blev skiit sur xD Aja, och sen när jag sätter mig ner igen så börjar jag fantisera om att jag skulle trycka upp glassen i Max ansikte men just då så tröck han upp den i mitt ist!!! Jag blev jävligt förbannad och gick runt med glassen i handen och försökte trycka den i hans face men det gick fan inte x) Ja, sen så flög ju glassen åt h*vete och det blev världens kriig (a) X) Allting slutade med att jag fick glass på kläderna, glass på skorna, glass på händerna och GLASS I HÅRET!!! xD Aja, det gjorde ingenting, vi hade jävligt kul iaf :)

Fighten..






Hämtar snö






Min jacka




Här landade glassen x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0