Det är en häääärlig dag!! :)

Hallojj! :)

Jag kom nyss hem, och klantig som har var så glömde jag att trycka på knappen i bussen så jag fick åka en hållplats till :S Ja, tur som det var så satt Max på bussen och körde hem mig med moppen! :D Det hade varit jävligt kallt att gå hem för jag hade bara skinn jacka på mig ^^ Nå ja, TACK till max iaf!! :)

På morgonen idag så var jag lika trött som alltid, och jag hade dessutom planerat att ta bussen till skolan som gick 07.30. Nu blev ju inte det direkt som jag tänkte för pappa körde mig ist annars hade jag aldrig hunnit duscha, sminka mig, borstat tänderna eller nånting!! Jag vaknade 20 över 7 ^^ hihi, tur att man har en så snäll pappa <3

Efter skolan for jag hem till jossan en sväng med vi tog sedan bussen till mamma. Jag har också hunnit med att dammtorka lite hos pappa :) ett STORT + till det ;)

Pusspuss!!

Färska jordgubbar med glass, första gången i år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0