Tröttiis ;D

Har nyss kommit hem från skolan, sköööönt!! Jag har varit jätte trött hela dagen i skolan och på morgonen försova jag mig.. INTE BRA! Nä nu måste jag nog ta och börja skärpa mig och kliva upp i tid ist :)

Imorn så är det fredag och har bara tre lektioner Hk, Eng & Bild sen drar jag med Josefin någonstans. Egentligen så ska jag hem till pappa och städa hans hus nu men det får ta och bli lite senare, jag är så jäkla trött nu så jag får ta och dricka lite kaffe x)

Jag tycker att jag har förändrats ganska mycket sen 7:an ^^
(Dåliga bilder)

 
7:an                   8:an

Hejsvejs! / A <3


Kommentarer
Postat av: jossan

Försova du dig? XD

2010-04-15 @ 15:29:10
URL: http://jjoosefinalatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0